Brev:
Kan babyer spise kyllingefileter?
2. april 2019
Alder:
10 mdr.
Kan babyer spise kyllingefileter?
Hej Helen,
Jeg vil rigtig gerne lave kyllingefilet til min dreng på 10,5 mdr. Og han har kun 2 tænder i undermunden ;) mit spørgsmål er om han kan tygge kyllingefileter, eller om det skal blendes?
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
En mor